membuat tutor mengenai dropdwon menu?? membuat tutor mengenai dropdwon menu?? - The New Minded membuat tutor mengenai dropdwon menu?? membuat tutor mengenai dropdwon menu??

Isnin, 5 Mac 2012

membuat tutor mengenai dropdwon menu??

Leave a Comment

Hye semua hari ini nak berkongsikan cara - cara membuat dropdown menu
ada sape2 nak ker????
sy tak buat lagi tutor buat masa nie yer.*tgh penat. nak tgk bape ramai yang nak wat bende nie dulu...
kalo buat tak de org nak rugi jer la kan...
acctually dah dekat 3 minggu saya mengkaji membuat bende nie... mcm2 tutorial dah selongkar..
tp yg nie punya yang saya nak... penat oo 3 minggu mengkaji...dan berselongkar dgn html nie...
haha...akhirnye usaha penat lelah berhasil pada 5/3/12 kul 1.oo pagi rasa nyer..
nak tgk menu tab tu???
jom kita terjah disini... ini adalah blog test yer...utk tontonan dahulu
so amacam nak??? jom follow blog and like page ini... serta tinggalkan komen and share.. hehe..

thank yer..

If You Enjoyed This, Take 5 Seconds To Share It
SHARE

About Ahmad Hasif


Blogger


Berkongsi Mengenai : Teknik SEO | Info | Tutorial | Freebies |


Untuk sebarang pertanyaan mengenai review atau giveaway boleh emel di:-

[email protected]

0 ulasan :

Catat Ulasan