Maha 2012 Maha 2012 - The New Minded Maha 2012 Maha 2012

Jumaat, 23 November 2012

Maha 2012

2 comments

Assalamualaikum, selamat sejahtera semua..
Waaa.. Hari ini nak kongsikan pengalaman ketika berada di pameran MAHA 2012 kali ni. Mcm biasa banyak pameran diadakan sebagai contoh pameran ternakan, jentera, makannan dan lain2,. 


ape la agknye kan lembu itu fikir?? hehe


time for eat...

Yang paling bez ade bnyk buah2an tu.. 


ade durian...


ade nangka yang besar2 dan lain2..


Ade jugak tempat hiburan blh naik basikal tiga roda nie kalo dah penat2 and boringkan blh la rehat dgn cuba naiki bende itu..




 Kalo ade sape2 yang membuat perusahan roti jala kini ade mesin buat roti jala senang jer masuk kan bahan yg dah siap adun pastu mesin tu jalan kan tugas dia la..hehe.. Mesin tu semi auto, kalo nk tgk mesin tu ader di bahagian pameran jentera termasuk juga basikal tiga roda itu di bahagian yang sama..


 Jgn risau anda xkan kelaparan punyer berada disitu, ada disediakan kedai mkn dkt dlm tu. Kalo nk jimat bwk mknn sendiri la yer and makan dulu sblm kuar.. Memandangkan sekarang musim hujan jgn lupa bawak payung, xpun bju ujan yg pakai buang tu ala baru seringgit lebih bju ujan pakai buang tu beli jer dkt kedai serbaneka dpn umah anda tu... So apa lagi jom ramai2 pegi melawat MAHA kali nie, mengisi masa lapang anda dgn menengok inovasi baru yang ader di situ.. 


mesin kupas kelapa pun ade...

Jom sharing is caring..

If You Enjoyed This, Take 5 Seconds To Share It
SHARE

About Ahmad Hasif


Blogger


Berkongsi Mengenai : Teknik SEO | Info | Tutorial | Freebies |


Untuk sebarang pertanyaan mengenai review atau giveaway boleh emel di:-

[email protected]

2 ulasan :

  1. Parking camner?? aritu pegi sakit lutut drive masuk dalam... huhuhu

    BalasPadam
  2. parking dkt dlm tu la sekali masuk rm3 kalo x silap..

    BalasPadam