ikan goreng kunyit naik harga ikan goreng kunyit naik harga - The New Minded ikan goreng kunyit naik harga ikan goreng kunyit naik harga

Rabu, 23 Oktober 2013

ikan goreng kunyit naik harga

3 comments


gambar dari image google     
          Assalamualaikum dan salam sejahtera.. Hari nie nak kongsi sedikit mengenai harga ikan goreng naik harga..  Nie gambar ikan gorenng tu.. Aku rasa mesti anda pernah makan kan ikan nie..


       Betapa terkejut nya aku masa nak bayar tadi dia cakap harga ikan ni RM3.50.. Pergh... Tak silap aku tiga minggu lepas harga ikan ni baru RM2.00 je seekor.. Macam mana blh naik hampir seganda harga ini?? Ni yang buat aku begitu musykil ni.. Nak kata rasa ikan tu lagi sedap sama jer rasa dengan yang sebelum ini..  
     Kalau sekarang ni harga ikan goreng seekor pun dah RM3.50 dekat tempat aku ni agak2 berapa lah harga ikan jenis yang sama lagi 5tahun???? Cuba la anda semua bayangkan... Apakah tahap ekonomi anda sekarang ini??? So aku sarankan kepada anda semua mula lah sikap menabung yer.. Beli la benda yang ada nilai yang tinggi pada masa akan datang.. Bagaimanakah kehidupan anak-anak anda or cucu cicit anda.. Anda perlulah membantu mereka dengan mengorbankan sedikit wang anda untuk menabung demi kesenangan mereka pada masa hadapan...

*perasaan kecewa dan terkejut mendegar harga sebegitu tinggi untuk seekor ikan..




If You Enjoyed This, Take 5 Seconds To Share It
SHARE

About Ahmad Hasif


Blogger


Berkongsi Mengenai : Teknik SEO | Info | Tutorial | Freebies |


Untuk sebarang pertanyaan mengenai review atau giveaway boleh emel di:-

[email protected]

3 ulasan :

  1. Uih..byk tu naiknya...ikan import ke pun..ni ambik kesempatan ni..kna report ni..

    BalasPadam
  2. brg2 sume naik harga.. jimat masak sendiri bw bekal..

    BalasPadam
  3. isk mahal betol...macam harga satu kilo je...huhu

    BalasPadam